maanantai 28. tammikuuta 2013

I just can't, CAN'T

Ei jaksa, eikä vaan jaksa.. Tässä on nyt ollut paljon laiskuutta rintamalla. En oo jaksanu tehä mitään, jos ei siis töllön töllöttämistä lasketa. Ei lasketa, eihän ?  Mutta siis juu.. Asiasta toiseen.

Sunny peruukki on tullut! Puol viikkoo sitten.  Joten mulla olis pari kuvaa tässä nyt hihassani.. Siis meinaan koneessani ladattuna Dxx<<

Ja siis, samaan aikaan ku iskä tilas sen peruukin. Mä suostuttelin sen tilaamaan kans juttuja mimiwoosta :3 ( Mitkä selviää vähän ajan päästä >o< ) Ja kyllä, maksoin kaiken ihan itse. Suck that. ♥ 3 ♥



 Varmasti jokainen ihminen ( tiivistettynä jokainen Pullip nukke harrastaja ) osaa tunnistaa, että Sunnylla on Dollte-Porte Henrin stock vaatteet päällä. Jonka avulla varmaan myös osaavat ajatella, että Ava oli kylässä meillä. :'3


Vaikka kuinka tyttömäiseks tän tytön pukee,
se _EI_ suostu olemaan ilman jtn pientä poikamaisuutta ♥



Nomutta siis.. xD Mitä mieltä te ootte tosta pehkosta ? Mielestäni se sopii Sunnylle erittäin hyvin >u<'

Avalla pitäis olla viel päällä Sunnyn stock sukat,
mutta kun me ei haluttu
vahingoittaa niitä sukkia, sen enempää, ku mitä
ne on jo käyneet pienen pienessä sukka
elämissään läpi.. :c

Kakka ei viittinyt ottaa Avan käsiä mukaan,
koska ei se varmasti olis mukavaa, jos käsi / kädet
katois mun sotkuiseen huoneeseen xdd




Täysin epäonnistunut kuva käytännöllisesti,
täydellinen kuva söpöydellisesti ♥

Samalla ku mä kuvailin Sunnya, Kakka läpräs Avaa, ja sano
" Se heräs justiinsa " xDD
" Let's be forever friends "

" Ok ? "


" Please, don't do this to me.. "





Tässä olis sitten ne mimiwoon tilaukset >3<''



Mun lempparit  >3<





Tän kuvan ideaa en kyllä tajua DDDDDx

Noista kun kuvia otin, ni asetukset oli aika huonot.. :_:



Mm... Kello on nyt vähän yli kymmenen illalla.. Taidan mennä nukkumaan :'D En tiiä, teenkö jonkun kuvauksen ulkona vai en.. c: Riippuu, onko Sunnylla mitään talvi asua, millä se pärjää xD <3

Ja riippuu, onko mulla mitään varusteita, millä mä pärjään :_: Ja saatan muutenkin olla liian stressaantunut kaikesta.. .___. 

Adios ~ Ja, öitä :3 Aamuja, päiviä tai jtn muuta semmoista Dxxx<


1 kommentti:

  1. Gniwivii. ;D Söpöjä. Sait vähän parempia kuvia kuin mä xD Tai ainakin täältä kännykältä katottuna...

    Tee. Kakka itse 83

    VastaaPoista