maanantai 4. maaliskuuta 2013

This isn't the right thing to me..

Kuten otsikosta huomaa, että mä en ole kovin hyvä tässä. Meinaan, nukkeilu on ihanaa jne. Mutta itse blogiin kirjottaminen tuntuu erittäin hankalalta mulle. En osaa ottaa vastuuta näin isosta asiasta :c En voi myöskään vaatia itseltäni liikoja. Jos mä en pysty tähän eikä mulla muutenkaan ole aikaa, niin sitten mä en kirjota. That's it. En lopeta bloggaamista, tai mitään, mutta jotenkin vaan en voi kirjotella tänne niin usein ku muut kirjottelee omiin blogeihinsa. = n = I'm sorry.

Ehkä, jos mun elämässä tapahtuis oikeesti jtn " jännää ". Ni kirjottelisin paljon enemmän tänne. Mutta mä oon niin laiska luomaan mitään, mikä on niin ihkua että siitä pitäis kirjottaa tänne.


Kakka kävi kerran Tampereella hoitamassa sen TET juttusen ( juu en jaksa selittää ), ja se hankki sieltä kaikkee söpöä :3 Kuten >> hiuslisäkkeitä nukeille / nukelle /, ylisöpön minihatun jonka hinta oli 7 € ( muistan hinnan sen takia, koska mun mielestä se oli liikaa pyydetty siitä hatusta >o< ), ylisöpöt ämpärit <33, joihin pysty pistämään ihania kukkia :3 Ja kaikkea muuta jännää. Kyllä, Kakka toi myös tuliaisen mulle! Siis ei mulle ku Sunnylle DDDxx Hiuslisäkkeen <3 Mustan semmosen ;'33 Mä ompelin sen lisäkkeen Sunnyn hiuksiin ^3^ Ja nyt mä rakastan Sunnyn ulkonäköä. Tyttö on vailla sipsiä valmis c:: Oon tosin miettiny kauan, että pitäiskö mun pitää Sunnylla sen stock chipit? Ku se näyttää niin ihanalta niiden kanssa = 3 =''


Tänään myöskin tapahtui jtn aivan erikoista.. Iskä tilas Pullip Stylestä nukkeja <3 Mulle, ja Kakalle.. :3 Se on siis semmonen " kimppa " tilaus :DD Luultavasti nuket jää tulliin.. Ei kai se niin paha ole ? Luultavasti.. Syy minkä takia mä / iskä tilas nuken mulle, on se, että mulla on synttärit 17.3. ja mä haluun varmistaa sen, että mä saan ne nuket sinä päivänä >____<

Tilauslistalla oli:
>> Pullip Midnight Velvet
&
>> Pullip Jaldet
Jaldet on Kakan tilaus c:::

Aijon tehdä uuden sivun tuonne yläreunaan ^^, ( Sunshine tekstin viereen ) ja siitä tulee sille Midnight Velvetille oma " profiili " :3


Olin Kakan kanssa kuvaamassa n. 1vk sitten ? ( tai 2vk xDDD )
Ni tässä on pari kuvaa ( vain PARI, koska tästä oli tarkotus tulla info postaus >n< ):


Ava ja sen huolehtivaisuus > u <

Sunny ja sen lapsellisuus <3

Yli valotus.. Sori :c

Nuo jumalattaren kädet = u =

Ja tän kuvan tarkoitus oli ? o.o

Ööömm... Epäonnistu >___<
Kakka säätää :DD ( Kirjaimellisesti säätää Avaa )

Sunny on vaan niin ihana..

Ja lumoava <3

Ylivalotus B:<





Viimeiseksi tää hirvee kuva >o< En kestä Sunnyn käden asentoa :c
Ja noiden käsien piti olla JUMALATTAREN KÄDET! Huijausta >8(

© Mursu  ~~

4 kommenttia:

  1. Avan asento on niin hyvä, kun näytän siltä, että puristaisin sen väkisin sinne asentoon xDD Kun sen ksi törröttää ja mun sormet vaan työntää sitä sinne puuhun... >DD Oon ilkee. MUAHAHAHAA! Sunny on söpö ♥ Tos vikas kuvassa Avan simät on pelottavat O__o

    VastaaPoista
  2. Niin on xD Tos kuvas ku säädät sitä, ni sen jälkeenhän se putos siitä >___< Dx<< Ja Sunny on aina söpö = 3 = ♥ Mm... o.O

    VastaaPoista
  3. koska oon ilkee, haastoin sut tohon justkaa, ohjeet logissa... jos et muista osotetta, niin betweenworldandtime.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Juu, en todellakaan muista osotetta.. :DD

    VastaaPoista