keskiviikko 2. tammikuuta 2013

This Is The Start

Kyllä, mä oon poistanu kaikki ne ihanat 4 postausta, koska mä halusin alottaa tän kaiken sössötyksen uudelta pöydältä >D Ja mä tavallaan uutena vuotena lupasin ittelleni, että mä tekisin jotain tälle blogille.

Nyt siis Sunny on saanut obitsun jota se todellakin tarvitsee c8< Myöskin uuden peruukin aijon sille hankkia :3 Ite ajattelin semmosta maailman vaaleinta liilaa :3

r59a lavender
Tuommoinen siis.. Sopisko Sunnylle ?
Tässä se siis on kaljuna, jos se ollenkaan auttaa päättämisessä :dd

Kävin myöskin Kakalla 31.12.-12 päivänä. Päivä jolloin Ava tuli Kakalle. Tällä hetkellä Avalla on vihreet sipsit, ja musta peruukki / harmaa peruukki. Kakka siis vaihtelee niitä peruukkeja aina miten nyt sattuu :DD

Ava on siis tuolla paketissa, enempää kuvia ei ole, ku otin videoo :D

1.1.-13  -  2.1.-13 välisinä päivinä olin Kakalla yötä. Ei me mitään ihmeellistä saatu aikaseks, muuta kun toi mekko mikä Sunnylla on päällä, ja sitte se mekko mikä Avalla on päällä. Mä tein Sunnyn mekon, ja Kakka teki Avan mekon. >83

Sunny Avan harmaalla pitkällä peruukilla

Tässä kuvassa noi hiukset ei ees näytä pitkiltä D8<
Mitäs mieltä ootte mekoista ? nwn

Sunny & Ava ♥
Sunnyl on Avan stock hattu ;3
Hattu sopii muodoltaan ton mekon kaa,
mut väriltään ei xD

Tajusin äsken, että en oo ottanu ollenkaan yksittäis kuvia Avasta.. Mutta mä voin korvata sen erittäin helposti. Käy vain katsomassa TÄMÄ linkki. ( Linkissä on Kakan blogi ♥ )



Extreme extraa ~

Päätin ottaa Sunnyn naamasta kuvan.. nwn
Rakastan sen naamaa .. :3

Kuvailen siis suurimmalta osalta kaikki kuvani tossa
kopissa, joka on siis kuvausstudio

Se tunne, ku hävittää stock kropan käden,
ja löytää sen tommosessa " jalka "
asennossa lattialta :DD

OSKU ♥___♥
Mun ihana rakas pehmoni c; Eiks ookki söpö ? ;3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti