maanantai 15. heinäkuuta 2013

Gai ?

Voihan kikkare :l Mun olis pitäny postata niinku tuhat vuotta sitten >;ccc Antakaa anteeks :dd Koitan korvata sen pienellä yllätyksellä! :3

Mutta siis joskus monta viikkoo sitten mä olin Kakalla, ja sen serkku Rusina oli siellä <3 :3 Ja kyllä, kyllä, Rusina omistaa nuken!! >8DD Eli siis se oli semmonen ihku kolmenhengenkotimiitti juttu :'DD

Mulla oli muuten eilen nimpparit :3 Ja iskä kävi hakee postissa peruukin! Jeesh.. ;u;


Ensin pitää viel mainita, että Kakalla on ollu yks semmone lyhyt sininen peruukki,
ja ku olin niillä, kokeiltiin sitä Sunnylle
ja se sopi sille <3 Joten otin valtuuden ja lainasin sitä peruukkia
sille. :3 Tosin mun piti jättää Kakalle
Sunnyn peruukki, joka ei ollu ihan järkevää..
Se peruukki on luultavasti ihan kärsiny :c Muttamuttaa....

HALUUN TIETÄÄ TEIDÄN MIELIPITEET
SIITÄ, ETTÄ KUMPI PERUUKKI SOPII SUNNYLLE
__PAREMMIN__

Sunny sinisellä peruukilla nun'


Sori ton kuvan "lämpötila" on tommonen huono :c
Mun huoneessa on huono valotus :l




Ja Sunny sen normaalilla peruukilla <3 nun

Ja nyt niihin kolmenhengenkotimiittikuviin! >:3


TÄSSÄ ON RUSINAN IHANA _ERIN_ ♥

Lea rummuttaa Avan ja Arian päitä >83

Grrrrrr ;3

Ja ihana Sunny <3

Okei elikkä mä en kuvannu Avaa kovinkaan paljoa
ja tässäki kuvassa en keskittyny Avaan ;n;
Vaan tohon itikkaan > u <
Onks se hyttynen?

 ♥Avaa ♥ Ariaa ♥

Sunnyn katse * w *
^^Ava kurkistaa D:::<<

Aww *  3  *

Koko poppoo > w <

Nyt siihen extraan! Jonka ehkä joku on jo huomannu tuolla Lean profiilissa? >> " Vihaa Gaita "
KUKA ON GAI ?!

= Gai tuli samalla kyydillä meille kun Lea ja Aria, mutta en vaan ilmottanu asiasta mitään :3 Gai on nyt vailla kroppaa :c Ja peruukki mistä mainitsin aikasemmin on siis Gaille! :3 Valitettavasti en aijo kuvailla Gaita sen peruukin kanssa, koska odotan että se saa sen kropan ja sitte saan siitä kuvia jne. :'D 

Mutta siis, teen sille jossain vaiheessa profiilin yms. c:

Mun pikkuinen Horizon ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti